четвер, 3 листопада 2016 р.

Як ефективно підготувати учнів до письмової частини ЗНО або ДПА з англійської мови?



Якщо Ви, як професійний вчитель, бажаєте максимально якісно підготувати учня до ЗНО або ДПА з англійської мови, то Ви повинні знати, що зв’язність та послідовність письмового мовлення є одним з критеріїв оцінювання роботи учнів під час складання екзаменів. Розвиток даних аспектів письма є ключовим для досягнення успіху під час складання саме письмової частини ЗНО або ДПА. В сьогоднішній статті ми розглянемо стратегії, які можуть бути використані вчителем для розвитку вищезазначених навичок, а також отримання високих балів на ЗНО та ДПА.
В методиці викладання англійської мови саме терміни coherence та cohesion відповідають за зв’язність, логічність, наявність чіткої теми в кожному з абзаців, повноцінне розкриття кожної ідеї учня, правильне застосування cohesive devices, тобто засобів зв’язності та інше. Різниця в двох вищезазначених термінах полягає саме у тому, що coherenceспіввідноситься з якістю тексту, його змістовою насиченістю, організацією ідей в тексті, у той час як термін cohesionпов'язаний саме з якісним поєднанням ідей письмової роботи, використанням засобів для забезпечення плавних переходів та сполучників. Для досягнення найбільшого ефекту необхідно постійно акцентувати увагу учнів на важливості цих критеріїв, а також виконувати відповідні вправи, які допоможуть розвинути ці навички.
Варто почати з того, якій структурі написання абзацу мають слідкувати учні: кожен абзац повинен представляти одну ідею, пояснювати, розвивати та наводити факти для її підтвердження. Саме тому необхідно постійно нагадувати, що немає жодної необхідності звертати увагу на декілька ідей під час написання одного абзацу.
Також необхідно зазначити, що кожен з абзаців повинен починатись з тематичного речення topic sentence, яке презентує тему абзацу та вказує на проблему, яка розглядатиметься в абзаці. Гарне тематичне речення надасть можливості читачеві зрозуміти, про що йтиметься далі і сфокусувати його увагу. Вчителі можуть використати завдання типу multiple matching у якості тренувальної вправи, спрямованої на розвиток використання тематичних речень.
Розглянемо приклад з навчального курсу New Plus (Teacher’s Book), який можна використовувати під час підготовки до ЗНО та ДПА: учням необхідно обрати речення, яке буде максимально відповідати абзацу, також у завдання є два варіанти, що не підходять за стилем або іншими факторами: чому саме вони не підходять варто також обговорити з учнями, а пояснення надається у книзі для вчителя.

Немає коментарів:

Дописати коментар